Imaginatie supusa testarii..

Buna fetelor,

lk

Azi vorbim despre noi, pentru ca tot suntem in perioada de “iubire”, “primavara”, “zambet” etc.  Imi place sa scriu despre perioadele astea din considerentul in care eu ma vad cu totul o alta persoana in primavara. Sa fie oare datorita faptului ca te poti trezi dimineata cu soarele in geam? Sau ca poti savura o cafea pe balcon fara sa ingheti in urmatoarele 30 secunde ?:)) Ei bine..inca nu am definitia exacta dar promit sa o impart cu voi atunci cand o sa o gasesc si eu.

Din “sezonul” ce mai purtam primavara aceasta/ce culori se poarta primavara aceasta mi-a trecut astazi prin gand intrebarea: “care ar fi outfit-ul pe care ar trebui sa il porti ‘for the rest of your life’? Nu-i asa ca va da de gandit putin ? Atunci cand ma gandesc la insemnatatea cuvantului outfit, mintea imi zboara in sute de directii . Visez la pantalonii boyfriend cu o camasa oversized, o terasa plina cu soare si o limonada. Huh? Parca suna destul de bine cat sa te faca sa iti doresti sa pleci acum de la birou, nu?

In cel mai serios mod, este perioada care trebuie sa renunti la hainele inchise, sa faci mai multa sala ca si pana acum si sa zambesti mai mult.

yh

hhj

ik

Asadar, ce mi-ati raspunde la intrebarea : ” If you had to choose one outfit to wear for the rest of your life what would it be? ”

Va pup honeys,

Denisa Mihalache

Leave a Reply

