Wishlist December 2015

Buna fetelor,

 

Astazi m-am gandit sa vorbim despre make-up products, sau in cazul meu sa discutam despre ceea ce ar mai trebui achizitionat in geanta de cosmetice. Trebuie sa recunosc, imi place sa investesc destul de mult in make-up products-urile pe care le folosesc chiar daca asta implica din pacate si multi bani uneori.

Cum Mosul este pe aproape produsele de mai jos ar trebui sa ajunga urgent sub bradul meu : (chiar sper ca esti conectat pe wordpress mosule )

 

  • Anastasia Countour Kit(varianta creammy)

Este primul produs pe lista si cel mai dorit evident, cred ca as putea vorbi ore in sir despre acest kit si cat de deosebit imbraca conturul fetei ( cred ca am invatat toate tutorialele de pe internet :)) 🙂 Sper sa revin in curand cu un review despre acest produs .

Capture

 

  • Anastasia highlight product. Produsul acesta m-a atras din prima secunda, cred ca fost dragoste la prima vedere 🙂iy

 

  • Estee Lauder double wear foundation este fondul de ten genial. Am mai avut aceasta varianta si pot spune ca depaseste cu mult fondul de ten de la MAC din punctul de vedere al aspectului, al aplicarii si lista poate continua. Este un fond de ten usor de aplicat, si din considerentul in care este recomandat pentru tenul normal, uscat.

er

 

  • Ultima dorinta este reprezentata de mastile de la Sephora. Mi le doresc, visez la momentul in care o sa ma rasfat cu astfel de produse.

masque-2-bd-rvb-copy-.640.85299

 

Si cum sunt sigura ca asta este un fleac pentru Mos Craciunul meu, il pot ajuta cu adresa din Bucuresti si toate detaliile livrarii. 🙂

Multumesc :))

Va pup fetelor si astept sa impartasim pareri despre ce produse va doriti sau deja poate le aveti. Va pup!

Leave a Reply

