Healthy life #1

Hello beautiful world,

Vreau sa incepem primul post cu una dintre pasiunile mele, si anume sportul.

Recunosc imi dedic mult timp sportului..uneori prea mult timp ar spune prietenii mei insa satisfactia de la final cred ca e cel mai bun feeling.

Insa decizia de a incepe o viata sanatoasa este una dificila pentru ca de multe ori ajungem sa cumparam abonamentul pe o luna si sa vizitam sala de 2 ori nu?  Pentru mine, la inceput, mersul la sala devenise un “job” care nu imi facea placere. Fie nu aveam echipamentul pe care mi-l doream, ba nu aveam timp ( nu imi faceam timp)… In plus nu stiam cu ce se mananca sala, ce as putea face eu acolo, nu cunosteam instructorii cu atat mai mult aparatele pe care ar fi trebuit sa lucrez, asadar am renuntat de multe ori. Stiti momentul in care trebuie sa iesiti in oras desi nu aveti outfit-ul dorit? Ei bine asa era si pentru mine, daca ai un echipament potrivit deja simti ca poti lucra mai mult. Echipamentul conteaza foarte mult, te motiveaza si te trimite la sala.

Eu am renuntat de foarte multe ori, spunand in fiecare luna, o sa merg la sala pentru a arata bine in sezonul de vara, pentru sanatatea mea.  Pentru a elimina toate aceste obstacole, am spus let’s go shopping Denisa.

Primele mele sedinte la sala cu echipamentele improvizate au fost un fiasco total.Am inceput sa caut adidasii perfecti pentru trainingul din sala, adidasi pe care ii gaseam la o simpla cautare pe #pinterest, pantalonii speciali cat si tricourile super colorate. Imi doresc ca acest post sa motiveze fetele care au fost ca mine la un moment dat, nu au stiu ce si de unde sa isi achizitioneze pentru sala, cum sa inceapa, cum sa se mentina.

Cred ca fitness-ul este 100% motivational, asadar corpul tau nu o sa lucreze niciodata daca mintea nu vrea.

Sa incepem cu lucrurile esentiale asadar: ECHIPAMENTUL

fit2

Partea de sus a echipamentului e in general compusa din bustiera si/sau sutien iar peste, un maieu simplu. Toate articolele mele sunt din H&M, Declathon sau Nike.

ererr

In general port colanti sau pantaloni scurti,3/4, nici o pereche  de pantaloni lungii nu ar arata rau. Arata de fapt foarte bine. Asa ca daca ai picioare frumoase, poti merge linisita pe varianta pantalonilor lungi. Va recomand sa alegeti o pereche de pantofi sport cu o jumatate de numar mai mare, credeti-ma va usureaza munca.Sticla pentru apa am achizitionat-o recent din Declathon/Bucuresti si este foarte colorata.

rr3

Geanta de sport contine si produsele noastre de igiena corporala, dar si lotiunile de corp in aromele noastre preferate. Apa termala de la  Avene, deodorantul Dove, body splash-ul Strawberry & Champagne de la VS  sunt must have-uri. Un fixativ Taft in varianta mica si fondul de ten Lancome Teint ideal  sunt la fel foarte utile, mai ales atunci cand iesi in oras dupa sala sau chiar la munca si ai nevoie de un refresh dupa dus.

Nu stiu cum sunteti voi, dar eu nu pot face un antrenament fara cateva melodii bune care sa ma motiveze. Cu cat mai energizanta, cu atat mai bine, dupa parerea mea. Singura problema este ca, din moment ce ma duc la sala atat de des, ajung uneori sa ascult aceleasi melodii mereu. Incerc sa updatez lista la fiecare doua saptamani. Va atasez si voua o melodie geniala, care sper sa va faca sa pregatiti rucsacul pentru sala si in 40 de minute sa lucrati deja.

Acestea fiind spuse, primul pas catre o viata mai sanatoasa si mai activa, mersul la sala este ca si indeplinit. A mai urmat abonamentul la Moving Club Bucuresti, o sala unde am descoperit oameni talentati, care se antreneaza din greu, care nu au nici o treaba cu tine(asta pentru ca eu eram speriata de lumea care posibil o sa rada din cauza faptului ca nu stiam sa ma antrenez foarte bine).

12046730_1004360086262970_7561427738879018354_n

After training:

12171504_1014114501954195_1313741546_o

Proteinele si carbohidrantii sunt o varianta buna de meniu dupa sala. Pentru doza de carbs, orezul brun este ok, dar nu ne ajuta foarte mult in completarea tuturor vitaminelor, asa ca eu va recomand Quinoa. Nu este atat de cunoscut pe piata romaneasca, insa are foarte multe beneficii(contine mai multe proteine decat orezul si cu atat mai bine pentru noi, il putem pregati mai repede). Bananele sunt perfecte dupa un antrenament de sala intens, insa eu nu vi le recomand sa le mancati seara. Mai mult de atat, va ajuta sa va refaceti muschii si ofera multe vitamine.

Capture.PNGeew

Va atasez doua feluri de mancare pe care as vrea sa le am zilnic in farfurie(intre noi fie vorba).

rr544ggr

V-am pupat, am fugit la sala. Apropo v-am povestit ca astazi am facut cumparaturi ca o nebuna si am gatit? Sunt o eroina :))  Pana la postul viitor: 100 de abdomene si pupici!

2 thoughts on “Healthy life #1

Leave a Reply

